TJENESTER

Hos Novicom kan du være trygg på at dine kunder blir ivaretatt.
Med over 15 års erfaring har vi opparbeidet oss solid kompetanse på drift og utvikling av kundeservice. Daglig utfører vi tusenvis av dialoger med våre oppdragsgiveres kunder, via  epost, chat, telefon og sosiale medier.

Kundeservice -

Alltid med kunden i fokus

Fleksibilitet når du trenger det

Sesongtopper kan skape store utfordringer. Mange løser dette med midlertidige ansettelser – en kostbar løsning som ofte går utover kvaliteten. Vi tilbyr overflow-løsninger, der vi håndterer trafikksvingningene for deg. På den måten kan du ha en stabil bemanning internt, mens vi sørger for å ivareta den økte trafikken i travle perioder.


Full kundeservice-outsourcing

Ønsker du å sette bort hele kundeservicen? Vi setter sammen et team med riktig kompetanse, gir grundig opplæring og analyserer kontinuerlig alle oppgaver for å levere bedre kundeservice – dag for dag. Med riktig teknologi og prosesser sikrer vi dine kunder den beste opplevelsen.


For selskaper i etableringsfasen

For oppstartsbedrifter kan kundeservice være en stor kostnad før omsetningen er på plass. Vi har flere suksesshistorier hvor vi har tilpasset våre modeller til selskapets situasjon, slik at kundeservice blir mulig fra dag én.

Backoffice -

La oss ta hånd om de tidkrevende oppgavene

Mange bedrifter opplever at oppgaver som ordrehåndtering, abonnementsendringer, IT-support, avvikshåndtering og fakturering hoper seg opp. Vi kan ta dette ansvaret slik at dine ansatte kan bruke tiden på verdiskaping.

Salg -

En naturlig del av kundedialogen

Vi har lang erfaring med å integrere salg som en del av kundeservicen. Riktig håndtert skaper dette merverdi både for deg og dine kunder. I dag utfører vi kjøpshjelp og mersalgstjenester for flere oppdragsgivere med gode resultater.